czwartek, 9 sierpnia 2012

Lakiery Hean Colour Obsession

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was recenzję trzech lakierów do paznokci firmy Hean. Lakiery o których mowa to seria Colour Obsession nr 496, 489 i 452. Lakiery kupiłam już jakiś czas temu w małej drogerii osiedlowej i zapłaciłam 5zł za sztukę. Buteleczki zawierają 7ml produktu. Jeżeli nie macie do nich dostępu w swoim mieście odsyłam Was do strony internetowej firmy Hean, gdzie znajdziecie wszystkie wersje kolorystyczne lakierów w cenie 4,99zł. Nie ukrywam, że do zakupu skusiły mnie piękne kolory, jakie oferuje nam firma Hean.
Kolor 489 to bardzo intensywny róż, który na pierwszy rzut oka wygląda na matowy, ale pod światło można zauważyć, że ma w sobie malutkie drobinki, które sprawiają, że lakier połyskuje na fioletowo. Aby pokryć płytkę paznokcia należy nałożyć dwie warstwy produktu. Lakier nie pozostawia smug oraz nie zabarwia płytki paznokcia, nawet wtedy gdy nie użyjemy żadnego podkładu.
Kolor 496 to mocny pomarańcz z serii fluo. Przy tym kolorze również trzeba dwóch warstw aby pokryć paznokcie. Jest to kolor matowy, bez żadnych drobinek czy połysku. Zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu niż jego poprzednik. Przy tym kolorze również nie zauważyłam aby moje paznokcie odbarwiły się. Aplikacja jest przyjemna i łatwa.
Kolor 452 to bardzo jasny róż z różowymi drobinkami. Jest to lakier perłowy i szczerze mówiąc do dzisiaj się zastanawiam co mnie podkusiło, żeby go kupić. Kolor na paznokciach prezentuje się, mówiąc delikatnie, nie zbyt ciekawie. Z tego co zauważyłam, kolor ten został wycofany ze sprzedaży i nie ma go na stronie. Chyba nikt za nim płakać nie będzie. Co ciekawe, lakier przy aplikacji pozostawia okropne smugi, trzy warstwy nie kryją całkowicie paznokci.
Podsumowując… Lakier nr 452 zdecydowanie odradzam, natomiast dwa pozostałe serdecznie polecam. Dostają ode mnie wysoką notę za aplikację, krycie, małą pojemność, wygodny pędzelek, kolory, trwałość (na paznokciach utrzymują się do 5 dni bez użycia top coatu, w buteleczce nie gęstnieją po otwarciu).
Na dzisiaj to wszystko. Pozdrawiam i zachęcam do komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz