sobota, 29 września 2012

Kosmetyki z firmy Marion.


Witajcie.
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą kosmetyczną Marion. Wczoraj otrzymałam paczkę z kosmetykami, wybranymi przez firmę. Szczerze mówiąc dość dawno korespondowałam z tą firmą i zapomniałam, że paczka ma do mnie przyjść, więc byłam miło zaskoczona, tym bardziej, że nie wiedziałam co jest w środku.
Od firmy Marion otrzymałam 5 produktów. Oto one:


Delikatny płyn do demakijażu oczu z prowitaminą B5 i ekstraktem z rumianu (dwufazowy).


Keratyn Mix spray stylizujący włosy – przeznaczony do włosów słabych, zniszczonych, przesuszonych i niezdyscyplinowanych.


Płyn utrwalający fryzurę z filtrem UV.


Antycellulit brzuch + pośladki + uda – zimne bandaże.


Oczyszczająco – odżywcza maseczka z zieloną glinką.

 
Za jakiś czas możecie się spodziewać recenzji tych produktów. Jestem bardzo podekscytowana tym, że mogę przetestować kosmetyki, które dla mnie są nowością. Zwłaszcza, że wcześniej nie miałam styczności z firmą Marion. Muszę przyznać, że najbardziej mnie intrygują zimne bandaże ;) Używałyście już tego produktu? Jestem bardzo ciekawa efektu :)

Na dzisiaj to już wszystko.
Zapraszam do komentowania i pozdrawiam,
Anka.

7 komentarzy:

  1. Dostałam taką samą paczkę. I w sumie też o niej zapomniałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie skonsultowali z Tobą co najlepiej by do Ciebie pasowało. no ale wybrali w miarę neutralne produkty więc chyba przyda Ci się wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu zapraszam do zabawy maseczkowej:-) Otagowałam Cię na moim blogu http://michalosiswiat.blogspot.com/2012/10/pazdziernik-miesiacem-maseczek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki firmy MARION :) Życzę Ci udanego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie te bandaże :).
    Dodatkowo maseczka może Ci się wkrótce przydać, bo zapraszam Cię do zabawy "październik miesiącem maseczek", otagowałam Cię u siebie na blogu: http://kosmetyki-w-mojej-szafie.blogspot.com/2012/10/pazdziernik-miesiacem-maseczek.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te kosmetyki. Jak dla mnie spisują się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre kosmetyki tej marki używałam, ale z tego co pamiętam płyn do demakijażu mnie uczulał, zaś od jakiegoś już czasu stosuje spray do włosów tej marki.

    OdpowiedzUsuń