poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Rozwiązanie rozdania!


Witajcie ;)
Dzisiaj nadeszła chwila, na którą chyba wszyscy czekaliście, czyli ogłoszenie wyników w rozdaniu. Zanim to jednak nastąpi kilka słów wstępu…
Do rozdania zgłosiło się (w komentarzach) 45 osób.
Po weryfikacji okazało się, że tylko 33 z nich spełniło ten jeden warunek jakim była obserwacja mojego bloga. W związku z tym nasuwa mi się na myśl takie pytanie… Czy osoby, które nie dodały mojego bloga do obserwowanych myślały, że nie będę tego egzekwować i jakoś to przejdzie, czy po prostu nie wiedziały jak to zrobić lub o tym zapomniały? Nie wnikam, jednak osoby, które dodały mnie do obserwowanych na pewno na tym nie stracą, bo podobne rozdania planuję organizować mniej więcej co miesiąc, więc warto być na bieżąco.
W związku z tym, że nicki osób z komentarzy czasem różniły się od nicków pod jakimi obserwowali mojego bloga postanowiłam, że do losowania użyję nicków pod którymi obserwujecie blog.
Program, którego użyłam do wyłonienia zwycięzcy rozdania nazywa się po prostu „Losowanie” i wygląda to tak:


Do listy dodałam 33 osoby, które przeszły weryfikację i kliknęłam przycisk „LOSUJ”.


Zwycięzcą pierwszego rozdania na blogu www.kosmetyk0mania.blogspot.com została:


Wiadomość z informacją o wygranej została do Ciebie wysłana, czekam na dane adresowe. W przypadku braku kontaktu z Twojej strony do 31.08.2012 losowanie zostanie przeprowadzone jeszcze raz bez Twojego udziału.

Serdeczne gratulacje dla zwycięzcy. Mam nadzieję, że nagrody przypadną Ci do gustu i będziesz z nich zadowolona.

Pozdrawiam!
Anka


3 komentarze:

  1. buuu, może za miesiąc :P

    PS. Czy przy dodawaniu komentarzy możesz usunąć opcję weryfikacji(przepisywanie cyferek i słów), która jest trochę męcząca? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam za miesiąc ;) Już wymyślam nagrody na następne rozdanie.
      Dzięki za informacje, bo nawet nie zwróciłam uwagi, że mam taką weryfikację (mi się nie wyświetlało). Opcja już zlikwidowana ;)

      Usuń