poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Rozdanie - sprostowanie ;)


Witajcie. Dzisiaj kilka słów sprostowania do rozdania. Ponieważ chcę aby pierwsze rozdanie na moim blogu przebiegało sprawnie i bez zarzutów postanowiłam nieco zmodyfikować regulamin. Układając regulamin nie przemyślałam go sobie dokładnie i dziękuję jednej z szafowiczek, że zwróciła na to uwagę i mnie o tym poinformowała. Chodzi dokładnie o punkt, w którym mowa o obserwowaniu mojego bloga na szafa.pl. Wiadomo, że nie wszyscy mają te same nicki na szafie oraz tutaj i późniejsza weryfikacja mogłaby być niesprawiedliwa, ponieważ mogłabym uznać, że ktoś nie spełnił wszystkich warunków. Dlatego aby uniknąć takiej sytuacji obserwowanie mojego bloga na szafie nie jest wymagane, aczkolwiek mile widziane. Nie będzie to miało jednak wpływu na udział w rozdaniu. Z góry przepraszam za to nieporozumienie ;) No i oczywiście dla tych, którzy jeszcze nie wzięli udziału w rozdaniu przypominam, że można zgłaszać się jeszcze przez 13 dni. Wystarczy przeczytać poprzednią notkę i już będziecie wiedzieć co musicie zrobić ;)
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania,
Anka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz